Orfeus Status Pagina


Incident melden

Hieronder laten we zien welk soort problemen er wel en niet gemeld mogen worden via deze pagina.
Wanneer u toch gebruik maakt van deze dienst op een manier waarvoor deze niet is bedoeld, dan zijn wij genoodzaakt om de kosten hiervoor bij u in rekening te brengen ad. a, € 375,- exclusief B.T.W.

Waarvoor is deze pagina NIET bedoeld:
* Gebruikers vragen over de applicatie
* Administratieve vragen
* Vergeten wachtwoorden (uw collega kan deze opnieuw voor u instellen)
* Alle vragen die verder niet spoed-eisend zijn of waar wij geen invloed op hebben.

Voor bovenstaande vragen kunt u ons uiteraard altijd een ticket of e-mail sturen. Wij zullen deze dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Waarvoor is deze pagina WEL bedoeld:
* Melding maken wanneer de applicatie onbruikbaar / niet-toegangkelijk is voor u of uw klanten.

BELANGRIJK: Controleer a.u.b. van te voren of uw verbindingsproblemen niet liggen aan internetstoringen of andere normale computer- en/of internetproblemen. Ververs het scherm van de browser mbv CTRL+F5 (of CMD+R op een Mac) om zeker te zijn dat het geen browser probleem betreft.

Door uw melding in te dienen gaat u akkoord met de voorwaarden die wij hierboven hebben genoemd. Wanneer u een melding maakt die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoet zullen wij genoodzaakt zijn genoemde kosten aan u door te belasten.

Vul hieronder bij "code" jouw Orfeus klantnummer in (4 cijfers, ook wel LVR1 nummer). Vul bij "secret" de spoedcode in zoals je deze in jouw Orfeus-installatie kunt vinden via de knop ‘MEER’ of via ctrl+k 24/7 spoeddienst. Geen spoedcode bij de hand? Vraag jouw collega's of ze deze hebben genoteerd.

Back